2014. június 2., hétfő

14. BBQ

Hello there! :)
Jó olvasást!
Következő: 5 komment vagy 5 feliratkozó után! :)
Egyre többen lettünk a kertben, percről percre. Justin és Danny még a konyhában tartózkodtak, amíg én az újonnan jött ismeretlen srácokkal és Bennel beszélgettem. Nem tűntek olyan vészesnek, de azért tartottam a távolságot. Annál inkább, hiszen elvileg ők is Jeffnek dolgoznak...
Justin körülbelül másfél óra múlva csatlakozott a társasághoz Dannyvel. Látszott rajtuk, hogy már ittak egy keveset a házban.
- Ha nem haragszotok, Mike még hoz egy kis szórakozást nekünk- mondta Danny, majd ledobta magát a mellettem lévő üres székre. Hurrá!
- Jön a barátnője is?- kérdezte egy fiatalabb tag, akit úgyszintén most láttam először.
- Valószínűleg- vont vállat a "kedves" börtöntöltelék.
Jeff és Frank a grillsütő mellett álltak, és a húsokat készítették. Valami nagyon fontos megbeszélni valójuk lehetett, mert fel sem tűnt nekik, mikor az egyik srác úgy döntött célba dobósat játszik a késekkel egy párnára. Vagy lehet, hogy ez megszokott dolog náluk?! Persze többen is beálltak mellé, és fogadásokat kezdtek el tenni, hogy kik találják el ötből ötször a párnát.
- Ez komoly?- kérdeztem Ben felé fordulva.
- Igen.
- Te is kipróbálhatnád. Jó móka- szólt oda Niko az asztal másik végéről. Éppen Zeuszt tartotta, hogy még véletlenül se kerüljön a kések kereszttüzébe.
- Jó vicc. Valakibe tuti beleállna...
- Hidd el, annyira nem lennél ügyes, hogy eltalálj valakit- kontrázott rá Danny vigyorogva.
- Oké. Adjatok egy kést!- álltam fel a helyemről, miközben beleittam az immáron saját tulajdonomban lévő sörbe. Miután Ben megunta, hogy az övéből iszom, kivett nekem is egyet a hűtőből.
- Nem muszáj ezt csinálnod- súgta Justin a fülembe, mikor mellé értem.
- Dehogy is nem!- válaszoltam neki, és kivettem a kezéből az éles eszközt.
- Meg ne vágd magad bogárka!- heccelt tovább Danny.
Megforgattam a szemeimet, majd próbáltam összpontosítani az eltalálandó tárgyra. Kizártam a körülöttem lévő hangokat, embereket. Beszívtam a levegőt, majd kifújás közben eldobtam a kést. Bele a párna közepébe.
- A kezdők szerencséje- kiáltotta Danny, majd mellém érve a kezembe adott még egy dobni való darabot.- Ha ezzel is eltalálod, bukok 100 dollárt. Szóval kérlek, rontsd el!- súgta a fülembe, majd a csípőmre tette a kezét, és a célzott tárgy irányába fordított. Hányni tudtam volna tőle.
- Nincs akkora szerencséd!- vágtam rá undorral a hangomban, és eldobtam a másodikat is. Csak reménykedni tudtam, hogy tényleg nincs akkora szerencséje..
- Nézzenek oda!- csapta össze a két tenyerét Jeff, mikor a második kés is a párnában végezte a másik mellett. Gondolom időközben csatlakozott a nézők társaságához.
- Ahogy Danny mondta, a kezdők szerencséje- vontam vállat, majd vissza sétáltam a helyemre, Ben mellé.
- Csak úgy megjegyezném, hogy nekem a huszadik alkalommal sikerült eltalálni először. Pedig nagyon is jó vagyok benne...
- Szerencsém volt. Ennyi- mosolyogtam rá, és egy húzásra megittam a sörös üvegem tartalmát.
- Itt a jutalmad!- szólalt meg mögülem Justin, aki két 50-est lengetett meg előttem.
- Szóval te fogadtál vele, mi?!
- Lehetséges- vonta föl a vállait mosolyogva.
- El is szúrhattam volna.
- De nem tetted. Fogd a pénzt, és örülj, hogy nyertem.
- Nyertünk- javítottam ki halkan, miközben elvettem tőle a nyomtatott bankókat.
- Akkor a következő kört te állod!- bökött oldalba Ben hülyéskedve.
- Oké- nevettem fel, majd a helyemről felállva a teraszon lévő hűtőhöz mentem. Kivettem belőle két jéghideg sört, és elindultam visszafelé.
- Fogadjunk, hogy csináltál már ilyet- szólalt meg mellettem Danny.
- Nem szállnál le rólam?- kezdtem kicsit bepöccenni rá. Ki ő nekem, hogy jó-pofizzon?
- Ahogy óhajtod- húzta száját mosolyra, és félig meghajolt.
Színpadiasan megforgattam a szemeimet, majd siettem vissza Benhez. Aki időközben kihozta a hordozható DJ szettjét, és beindította a bulit.
A nap már a horizont közelében járhatott, mert az ég alja narancssárga fényben pompázott. Niko felkapcsolta a kerti fényeket, és kezdetét vette az őrület.
A kaja éppen elkészült, mire megjelent Mike és még rajta kívül három lány. Az egyik szorosan Mike mellett volt, így gondoltam ő lehetett a barátnője, viszont a másik kettő a kisebb tömegünket pásztázva kereste a tökéletes egy éjszakás kalandot. Hogy ezt miből sejtem? A falatnyi picsaszoknyából és a hiányos felsőjükből, ami éppen csak a mellbimbójukat takarta. Hozzájuk képest, én egy apácának tűnhettem, a rövidnadrágommal és a toppommal. Pedig még így is úgy éreztem, mintha mindenem kint lenne. Az iskolában sem bírtam az olyasfajta lányokat, akik mindent közszemére tesznek, csak hogy egy-egy kellemes éjszakát szerezzenek maguknak. Nem értem, hogy ebben mi a jó nekik. Szórakoznak egy jót, de utána olyan, mintha meg sem történt volna. Nincs szikra, csak egy felejthető este, amin kielégítik a vágyaikat. És utána mindent kezdhetnek elölről. Lehet, hogy én vagyok a régimódi, de egy srácnak nem az lenne a feladata, hogy meghódítson egy lányt?! Mert manapság úgy látom, hogy a feje tetejére állt a világ, és a szerepek felcserélődtek.
Az egyikük szeme megakadt Justinon, aki éppen a mellettem álló Bennel diskurált. Oké, megértem, hogy megtalálta a tökéletes prédát, hiszen Justin tényleg kifogástalanul nézett ki. De vajon ő is felfigyelt a lányra? Reménykedtem benne, hogy nem...
A lányok egyre közelebb értek hozzánk, majd a kék szoknyás -akarom mondani bugyis-, leült Niko mellé. Az, amelyik bámulta Justint, pedig elém riszálta a valagát. Szerencséje volt, hogy éppen tele volt a kezem...
- Hali. Chanel vagyok- mutatkozott be nyávogós hangján.
Elnevettem magam, ahogyan Bennek is felfele görbült a szája.
- Valami baj van?- fordult felém lenézően Chanel, de egy pillanatnál nem is pazarolt többet rám. Gondoltam a válaszom sem nagyon érdekelné, így csak legyintettem egyet mögötte. Justin mogyoróbarna szemeibe nézett, és elkezdte azt a pillás dolgot művelni. Csábítás magas fokon...
- Hát ez fenomenális!- szólalt meg mellettem Ben, és végül ő elröhögte magát.
Justin gyilkos pillantásokat lövellt felé, majd az ifjú párosunk félrevonult. Láttam, ahogy beszélgetnek, és sajnos hallottam Chanel erőltetett kacagását is. Egy élmény volt nézni, ahogy a haját ide-oda dobálja előtte.
- Ez komolyan bejön nektek?- mutattam végig a rózsaszín ruhájú plasztikázott személyen.
- Féltékeny vagy?- kérdezte Ben.
- A mű melleire? Nem.
Ben inkább válaszolni sem válaszolt, csak elém tolt egy feleses pohárkát, aminek a tartalmát azonnal lehúztam, és próbáltam nem a párosra figyelni.
Úgy döntöttem, hogy egész este mellette maradok, hiszen semmi kedvem nem volt Danny vagy Justin és az új barátnőjének társaságában lenni. Ben egész vacsora alatt szórakoztatott a kevésbé szórakoztató vicceivel, de hát olyan aranyos volt, ahogyan beleélte magát egy-egy történetbe. A végén, már azon nevettem, hogy milyen szerencsétlen. Végül annyiban hagyta a dolgot -mindenki örömére-, és mindenféle koktéllal kezdett el kínálgatni, amiket Niko csinált. Meg kell hagyni, jól tud mixelni a gyerek. Körülbelül az ötödik ilyen koktél után, már én is táncra perdültem, és a kisebb tömegbe vetettem magam.
Na igen. Justin számításai nem jöttek be, és egy kisebb házibuli kerekedett az egész grillezős estéből. Az emberek csak gyűltek, a pia pedig rohamosan fogyott. Nem kellett attól féljek, hogy valaki betalál, hiszen az újonnan érkező lányokon is maximum csak annyi ruha lehetett, mint Chanelen. Ahogy körbenéztem a tömegen, kiszúrtam őket. Chanel valami borzalmas gogo táncot próbált előadni, míg Justin inkább csak a hátsó felére koncentrált. Nem akartam megtudni, hogy mi jár a fejébe. Jobbnak is láttam, ha elfordulok, és nem nézem tovább őket.
Mindenki jól érezte magát. A zene jó volt -Bennek köszönhetően-, a piapótlás pedig hamarabb érkezett, mint ahogy pisloghattam volna egyet. Ezeknek a srácoknak tényleg mindenhol van kapcsolatuk...
Aztán még egy órányi mulatozás után felgyorsultak a dolgok. Az egyik srác nekiment egy másiknak, aztán egy harmadik is beállt a verekedésbe, és hirtelen előkerült egy pisztoly is. Szerencsére az előbb említett tárgy Jeff kezében volt, de még így is kétes volt annak használata. Sosem láttam még -a tévén kívül- fegyverrel felszerelkezett személyt, vagy az is lehet, hogy csak nem vettem észre. De rémisztő volt. Számomra. A tömeg pedig úgy viselkedett, mintha ez mindennapos dolog lenne náluk. Amit persze el is tudok képzelni.
Éppen elkezdték már a fogadásokat tenni a három elvetemült srácra, mikor megszólalt a szirénák ismerős hangja. A tömeg azonnal feloszlott, és mindenki ment, amerre látott.
Odasiettem Ben mellé, aki jóízűen nevetett, míg az oszladozó tömeget nézte karba tett kézzel.
- Nekünk nem kéne menni?- néztem rá kétségbeesetten.
- Nyugi, ezt az effektet én csinálom. Még sosem használtam, de úgy tűnik valósághű.
- Te csinálod?- értetlenkedtem.
- Van ám mentő meg tűzoltó effekt is ezen a csodán- mondta, miközben az adott gombokat mutogatta nekem a bonyolult DJ szettjén.
- Köszönöm Ben- veregette meg az említett személy hátát Jeff, aki éppen akkor tette az övtartójába a pisztolyt.
- Ugyan! Csak megspóroltam magunktól egy kis vér takarítást- vont vállat.
- Én azt hiszem megyek aludni. Majd holnap feltakarítunk- mondtam neki, majd egy öleléssel jutalmaztam.
- Nyugi, holnap korán reggel jön a takarítónő. Neked semmi dolgod nem lesz.
- Ohh oké- mondtam meglepetten, majd elindultam a hatalmas üvegajtó felé.- Jó éjt!- intettem még feléjük sután, majd bementem a nappaliba.
Éppen a lépcső közepén lehettem, mikor Justin szobájából kilépett a Chanel nevű rózsaszín barbie baba. Justin egyik fehér pólója lógott rajta, kezében pedig ott ékeskedett az a felső, amiben a bulira érkezett.
Hányingerem lett a látványtól.

Arra keltem, hogy valaki a nevemen szólongat. Az a valaki pedig Ben volt.
- Most indulunk királylány. Jó legyél! És ne foglalkozz a tegnapi dologgal!- mosolygott rám halványan, majd betakargatott, és kiment a szobából.
Nem lett volna erőm válaszolni, és szerintem egy hang sem jött volna ki a torkomon.
Nem akartam kikelni az ágyból. Nem akartam Justinnal találkozni. Nem akartam én semmit, csak aludni, de sajnos nem sikerült vissza menni álomországba. Az túl egyszerű megoldás lett volna a problémámra.
Hosszú éjszaka volt, és elég sokat sikerült igyak. Még mindig részegnek éreztem magam, nem csupán másnaposnak.
Kikecmeregtem a puha takaró alól és lementem a konyhába, hogy igyak néhány korty vizet. Gondoltam ártani nem árthat. Viszont mikor leértem a konyhába, észrevettem azt a félmeztelen személyt, aki igen is tud ártani nekem. Justin éppen a pultnál ült, és valami újságot lapozgatott. Elhaladtam mellette egy szó nélkül, de ő sem szólt hozzám, ami kicsit meglepett.
Megnyitottam a csapot, és jól kiengedtem a vizet, hogy hideg legyen. Nagyokat kortyoltam a pohárból, hiszen úgy éreztem magam, mintha egy sivatagi túrán jártam volna éjjel.
- Hogy aludtál?- kérdezte egyszer csak, megtörve a ház csendjét.
- Szarul- válaszoltam, majd visszamentem a szobába, és visszabújtam a meleg ágyikóba. Sokkal kényelmesebb volt, mint amiben otthon szoktam aludni. Lehet, hogy mostanában ezért kezdtem ilyen sokat aludni.
Nem sokkal később, arra ébredtem, hogy valaki a nevemet ismételgeti.
- Mi az?- kérdeztem kómásan, miközben a szememet dörzsöltem.
- Hamarosan indulnunk kell.
- Hova?- értetlenkedtem.
- El kell menni a faházunkba ellenőrizni a technikai berendezést. És ha már ott vagyunk, ott is aludhatnánk. Zeusz imád az erdőben lenni.
- Egy erdőbe megyünk?- kérdeztem, miközben összekuporodtam a takaró alatt. Jó hogy nem egy dzsungelbe visz. Miért nem lehet egy faházuk például az óceán partján? Na jó, lehetséges, hogy ott is van nekik.
- Igen. Nincs messze, viszont még kaját is kéne venni, hogy legyen mit együnk.
- Tegnapról nem maradt semmi?- érdeklődtem.
- Maximum 1-2 megrágott hús. Teljesen lekopasztottak minket.
- Elkészülök, és indulhatunk- sóhajtottam egy nagyot, majd kikászálódtam a paplan alól, miközben ő szótlanul kiment a szobából.
Ígéretesnek indul a hét, ha ilyen lesz a hangulat közöttünk...


32 megjegyzés:

  1. Imadom♥
    Hihetetlenul jo. Siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh én meg téged imádlak! :*
      Köszönöm, köszönöm!

      Törlés
  2. Nagyon jó♥
    Várom a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)
      Próbálkozom még ebben a hónapban összehozni.

      Törlés
  3. Szupii♥
    Siess!!!

    VálaszTörlés
  4. Annyira jó! IMÁDOM! ♥♡
    Ez egész sztorit olyan jól kitaláltad, és imádom az írás technikádat is :) Nagyon ügyes vagy! Siess a kövi résszel! :* ♥♡
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki vagy! Istenem, megőrülök! :3
      Júniusban még próbálok feltenni 1-2 részt. :)
      Köszönöm, hogy írtál! ♥♥

      Törlés
  5. Fantasztikus
    Nagyon várom a következőt

    VálaszTörlés
  6. Vani vagyok :D Ahhhjjj nagyon tetszett :) Ügyes vagy nagyon :) Alig várom a folytatását *-* :$ Puszii :* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vani :)
      Köszönöm! ♥
      Igyekszem tartani a mércét! :D
      Puszi neked is!

      Törlés
  7. Nagyon tetszik az írásmódod és az egész történet is.Kíváncsi vagyok mit tudsz majd kihozni Justin és Lucy kapcsolatából.A karakterek is nagyon tetszenek,mondanom se kell a két főszereplő személyiségét(már amennyit Justinból megtudtam) imádom és persze Bent is,nagyon aranyos.:)
    Siess a következővel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, ezt az igen szép terjedelmű hozzászólást. :)
      Még én sem tudom, hogy mi lesz a sorsuk, csak úszom az árral. Remélem azért valami jót össze tudok hozni belőle! :D
      Igen, Justin kicsit zárkózott, de megígérem, hogy nem lesz ez mindig így... ;)
      Köszönöm, hogy írtál! Élmény volt olvasni! Komolyan! ♥

      Törlés
  8. Sziaa :) naggyon jo lett ez a resz is siess a kövivel :) minden resz olvasasanal egyreszt remenykedek h justinnal összejönnek mert az tökjo lenne de masresz azert meg nem lenne jo mert tul jol irsz ahhoz h hamar vege legyen :D szoval izgulok h mi lesz :P Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Tudod, a remény hal meg utoljára... :D ♥
      Ha össze is jönnének: Nem biztos, hogy az lenne a sztori vége, szóval csak nyugi! ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      Sok puszi neked! ♥

      Törlés
  9. Nagyon jó lett:DDD Justin É Lucy kapcsolata olyan mint egy hullámvasút:DDD
    Kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :3
      Basszus, most muszáj lesz meghallgatnom a Roller Coaster-t, mert már a dallama a fejemben is van! :D
      Sietek vele, köszi, hogy írtál! :) ♥

      Törlés
  10. Imadooooom ♥
    Siess a kovivel!!

    VálaszTörlés
  11. Hát, asszonykám. Nagyon kíváncsivá tettél. Érdekesnek ígérkezik, az már biztos.:) Büszke vagyok rád, hogy sikerült valami maradandót alkotnod. Nem csak számomra. Sokak számára. Egyszerre most három történetét olvasok, azt hittem, össze fogom kavarni a szálakat, különösen a bogyliéval, de egyáltalán nem. Határozottan és stabilan állnak bennen, vagyis az emlékezetemben a szavaid. Köszönöm neked!♥
    u.i.: Totika voltam.��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia életem!
      Ennél szebb és meghatóbb hozzászólásra nem is ébredhettem volna... Te komolyan meg akarsz ríkatni? Mert jó úton haladsz afelé...
      Belepillantottam Tamika blogjába, még mikor kitette. Eleinte féltem, hogy nagyon hasonlít a kettő egymásra, de meg kell mondjam, nem egyazon szálon futnak a dolgok. Amiért hálás vagyok! :D
      Remélem ezt is elraktározod az emlékezetedben: SZERETLEK! ♥♥♥
      Én köszönöm, hogy vagy/vagytok nekem! Nélkületek fele ennyire sem jó a dolog! :)
      És köszönöm, hogy írtál Totikám! :)

      Törlés
  12. úristen ez nagyon jó lett!!!*---* gyorsan kövit kérlek!!*---* remekül fogalmazol!!!imádom ezt a blogot!!*---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :)
      Igyekszem írni!
      És még egyszer köszönöm! :D ♥

      Törlés
  13. Nagyon jó rész lett,imádtam :) Siess kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. És azt is, hogy írtál! :) ♥
      Írom, csak most éppen elkezdtem rajzolni Justin tetkóit. Szóval jelen pillanatban azzal vagyok elfoglalva. :/ :D

      Törlés
  14. Sziiaaa:) Mikorra várható a kövi rész? :) Mert már annyira várom:) :$ Remélem jó sok része lesz még *-* Puszii: Vani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Öhmm. Hétfőig megpróbálom megírni és feltenni. :)
      Puszi. :* ♥

      Törlés
  15. szia mikor lesz új rész??.....már nagyon várom a következőt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Még nem tudom pontosan, de próbálom írni. 18-án szóbelizek, szóval fogalmam sincsen. Lehet, hogy csak utána. :/

      Törlés
  16. Nem baj.....Sok sikert a szóbelihez :)

    VálaszTörlés