2014. június 27., péntek

16. Dinner

Sziasztok! :)
Következő rész SOK (15) hozzászólás után! 
Ez elég rövid rész lett, de gondoltam kaptok egy kis szösszenetet, mert nem biztos, hogy kint is tudok írni. Remélem azért lesz egy kis időm ott is, mert különben egy hónapig nem lesz új! :$

- Farkas éhes vagyok!- mondata, miután egy hatalmasat kordult a gyomra.
- Most, hogy mondod...
- Melyik pizzát kéred?- kérdezte, már a konyhapultnál állva.
- A sonkásat- válaszoltam, miközben elindultam felé.
Leültem a konyhaasztalhoz, és azt figyeltem, hogy Justin mit alkot. Igazából nem volt nehéz dolga, hiszen csak ki kellett bontani a dobozt, betenni a sütőbe a tésztát, és 15 perc múlva kivenni azt. Nem kell valami nagy főzőmesternek lenni ehhez a dologhoz.
Tányérokat és evőeszközöket vett elő, majd letette elém a kést és a villát.
Komolyan azt hiszi, hogy ennyire úrilány vagyok?!
- Van ketchup?- kérdeztem, mikor éppen a sütőt nyitotta ki, hogy megnézze hogyan áll a kaja.
- Talán a hűtőben. És ha már ott vagy, kivehetnél nekem egy üveg sört is.
- Oké- mondtam, miközben feltápászkodtam az asztaltól.
Nem volt valami sok élelmiszer a hűtőben. Elsősorban csak azok, amiket hoztunk, meg pár hosszabb ideig eltartható dolog.
Kivettem a szükséges cuccokat, majd lepakoltam őket az asztalra.
- Te is iszol?- kérdezte, mikor felém fordult és a sörnyitót nyújtotta nekem. Gondolom meglátta, hogy két üveg van elöl.
- Úgy néz ki.
Meg kell hagyni, elég gázos a beszélgetéseink menete -még mindig-, szóval muszáj egy kis piával oldani a feszültséget. Aztán majd meglátjuk, hogy mennyire jön össze.
- Készen is van!- jelentette ki és összecsapta a tenyereit. Elnegyedelte az enyémet, majd a sajátját is.
- Köszi- mondtam neki, mikor elém tolta a sajátomat.
- Nincs mit. Jó étvágyat!
- Neked is!
Elkezdtem a szokásos rituálémat, ami abból állt, hogy telenyomtam ketchuppel a pizzát. Nélküle is megeszem, de általában így szoktam enni. Justin érdeklődve figyelte a dolgot.
- Mindig ennyit teszel rá?- érdeklődött.
- Nem, de most megkívántam- válaszoltam, majd beleharaptam az ételbe. Mennyei volt!
Csendben ettünk tovább. A harmadik szelet elején járhattam, mikor Justin már befejezte az evést. Nem siettettem magam, ő pedig ugyan úgy szemben ült a sörrel a kezében, és figyelt. Aztán elkezdett kuncogni.
- Mi az?- kérdeztem értetlenül.
Átnyúlt az asztal felett, és óvatosan végighúzta a mutatóujját az orrom hegyén. Ahogy hozzám ért, a szívem azonnal gyorsabban kezdett el verni.
Az ujját még előttem tartotta, én meg egy hirtelen ötlettől vezérelve lassan lenyaltam róla a piros szószt.
Egyszer sem szakította meg a szemkontaktust, még akkor sem, mikor a telefonja megszólalt a zsebében.
- Nem akarod fölvenni?- kérdeztem halkan kb fél perc után.
- Nem fontos- válaszolt, de meg sem nézte, hogy ki keresi.
De a telefon újra rákezdett, így egy nagy sóhajtás után megszüntette a szemkontaktust és elővette azt.
- Szia Ben!- köszönt a vonal túlsó végén lévő személynek.- Nem, minden oké... Igen... Biztos- forgatta meg közben Justin a szemeit.- Oké... Átadom neki... Szia!
- Na?- vontam föl a szemöldököm.
- Üdvözöl. Most mennek dolgozni- volt vállat.
Bólintottam egyet, majd befejeztem az utolsó pizza negyed elfogyasztását is.
- Le kell menjek még egy kicsit dolgozni. A kandalló bal oldalán találsz DVD-ket a polcon.
- Rendben- mosolyogtam rá, ő meg elviharzott.
Lehet, hogy nem kellett volna az a ketchupös incidens... Talán túl sok volt?! Valószínű...
Inkább nem gondolkoztam tovább a dolgon, és lehúztam a maradék sört, ami az üvegemben volt, majd úgy
döntöttem, hogy mosogatás után kibontok még egyet, beülök a TV elé és megnézek egy jó kis filmet.
Valami akció filmre esett a választásom. Talán a borítón szereplő félmeztelen pasik miatt... De igazán nem is értettem a sztorit, csak bámultam ki a fejemből.
- Jó kis film. Az első részt is láttad már?- érdeklődött mögülem Justin körülbelül egy óra elteltével.
- Nem. Csak levettem valamit a polcról- vontam vállat, miközben ő a konyhába ment.
- Kérsz még egy sört?
- Jöhet!- válaszoltam neki, majd lehajtottam az üvegemben lévőt.

34 megjegyzés:

  1. Jaaajj Fanni :) Ez akármennyire is rövid rész volt nagyon imádtam,úgy ahogy a többit is! Nem akarlak siettetni a kövi résszel,de már nagyon várom!! *-* Puszii: Vani :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vani! :3
      Nem fogok ígéreteket tenni, és nem mostanában lesz fent az új rész... :/

      Törlés
    2. Rendben :) Ha kell akkor várok egy hónapot :) Megéri mert olyan jó :3

      Törlés
    3. De édes vagy! Na meg nagyon más lehetőséged sincsen... Muszáj rám várnod. :D

      Törlés
  2. Szia várom a kövit.!! *-* Remélem nem kell 1 hónapot várni.!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Július végén jövök haza. De közben is próbálok írni. :$

      Törlés
  3. Jó rész volt, attól függetlenül, hogy rövid volt. Várom a következőt, de az se baj ha egy hónapot kell várnom rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Végre van itt egy-két megértő ember! :) ♥

      Törlés
  4. Imadom! Ugy mint az osszes reszt! Kerlek nagyon gyorsan hozd az uj reszt!!!:) es kerlek nezd el nekem az ekezetek hianyat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ♥
      Sajnos nem tudom mikor lesz új rész, mert 1 hónapig nem leszek itthon. De próbálok nyaralás közben is írni! :)

      Törlés
  5. Jó rész lett ismét,remélem,hogy minél hamarabb lesz kövi rész :) Jó nyaralást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :')
      Hát megpróbálok sietni....
      Köszi! :)

      Törlés
  6. érezd jól magad:)) pihenj...kijár neked!!:)) jó nyaralást....nagyon jó lett már vártam*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiii. ♥♥♥
      Már alig várom! Holnap ilyenkor már a reptér felé megyek. *-*

      Törlés
  7. Helloo Mint mindig ez a rész is nagyon jó lett......Nagyon várom a kövit de először is érezd jól magad Amerikában ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :3 ♥
      Hidd el, az meglesz! Imádok ott lenni! :D

      Törlés
  8. Szia :) nagyo jo lett mint mindig :D erezd jol magad es varom a kövit ;) Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Koszonom szepen.
      Nagyon jo itt. :3
      (Mashogyan nem tudok kommentet irni telorol, de en vagyok az, Fly/Fanni. Kinek hogy tetszik :D)

      Törlés
  9. Szia!Nagyon jó lett,és ahogyan irsz az elképesztő:))) <33 Érezd jól magad,várom a következőt!!:)))<3
    Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Koszonom szepen! :3 ♡
      Jol erzem magam, hidd el! ;)
      ☆Fly/Fanni☆

      Törlés
  10. Naon jóóó!!!! :D Érezd jól magad!!! Am hova mész?? Énis várom a kövit!! ^^ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kosziii! ♡
      Nagyon jo itt. Mindjart indulunk a Times Sq-re.
      Meg csak 10-en irtatok hozzaszolast, szoval meg kell 5 (emberke) hogy biztosan legyen uj resz! ;)
      ☆Fly/Fanni☆

      Törlés
  11. Hello ez a blog fantasztikus várom a kövit

    VálaszTörlés
  12. Remélem nem kell mondanom megint, mennyire imádom.:D
    Élvezz ki minden pillanatot a nagy almában.:)
    ÉS GYORSAN HOZD A KÖVI RÉSZT!!! :DDD
    Totika♥:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha köszönöm szépen!
      Most ugyan nem ott vagyok, de élvezem. :)
      Nem tudok sietni. Sorry.

      Törlés
  13. Sziaa :) jo lett varom a kövit :*

    VálaszTörlés
  14. szija, ez a blog valami hihetetlenül szuper, csak így tovább, imádom és tisztelet:)

    VálaszTörlés
  15. Szia nekem nagyon tetszik a blogod meg ahogy írsz :) remélem nem sokára lesz új rész :)

    VálaszTörlés
  16. Uuuu....mikor lesz uj resz?? Mar alig varom! Kerlek siess vele!!! ♥♡♥♡♥
    Hatalmas oleles! ♥♡ :*
    ~ XoXo Alex ~

    VálaszTörlés